Contact call center eMAG ☎️ Numar de telefon inexistent in 2023
24/12/2022
Avand nevoie sa contactez call center-ul eMAG, am descoperit ca in anul 2023 nu mai exista pa nicaieri niciun numar de telefon valabil pentru a intra in legatura cu un consultant de la relatii cu clientii. Este o situatie pe care o intampin pentru prima data.
Interesandu-ma pe net, am aflat urmatoarele lucruri, pe care le-am incercat.
Contact call center eMAG 2023 - nu mai exista numar de telefon!
Se pare ca cei de la eMAG au decis sa mute call center-ul in mediul online. Practic, in 2023, mediul virtual va ramane de acum singura posibilitate de contact cu eMAG. De aceea, mai nou, a aparut asistentul virtual (https://www.emag.ro/help/ ), care contine si un live chat cu raspunsuri automate. In timp ce acest asistent virtual probabil rezolva o buna parte dintre probleme, pe mine nu a reusit sa ma ajute cu ce aveam nevoie, astfel incat am inceput sa sap, sa caut informatii sa un numar de telefon de call center al eMAG. Nu am reusit sa gasesc numarul de telefon, dar am aflat ca se poate trece de asistenul virtual si am incercat sa contactez cumva o persoana reala.
Care e faza cu asistentul virtual de la eMAG? Se poate trece de robotul din call center?
Asistentul virtual - si in cotinuare ma voi referi la "Live chat" - este un robot, fiind pre-programat sa ofere o parte din raspunsuri la niste intrebari standard pe care le-ar putea avea clientii magazinului online. Insa, problemele apar cand intrebarile tale sunt non-standard si ai nevoie de contact cu un operator real. Vestea buna este ca in spatele asistentului virtual se afla tot oameni, pregatiti sa preia problema ta in chat-ul live. Din pacate, este destul de greu sa ajungi la ei. Din ce am citit si am si incercat, trebuie sa incerci mai multe combinatii de raspunsuri si intrebari, pana cand asistentul virtual isi va da seama ca nu te va mai putea ajuta si te va transfera la un operator real de relatii cu clienti - atentie: te transfera tot pe chat; practic, nu mai exista posibilitatea de a vorbi la telefon cu un consultant.
Secretul pentru a ajunge sa contactezi pe chat o persoana reala din call center este sa epuizezi cat mai multe intrebari din cele oferite de asistentul virtual al eMAG, pentru ca mai apoi sa fii transferat in final spre un operator. Practic, trebuie sa faci robotul din spatele asistentului virtual sa se "dea batut" si sa te puna in contact cu un angajat al eMAG. Dar pana sa incerci asta, poate ca "robotul" eMAG chiar te poate ajuta. Daca intrebarea ta este una simpla, e posibil sa fii multumit de noul asistent online si sa nici nu ai nevoie de a vorbi cu o persoana reala. Cred ca acesta a fost si principalul motiv pentru care cei de la eMAG au implementat aceasta solutie de contact cu clientii.
Situatia aceasta imi aminteste de faptul ca la un moment dat si operatorii de telefonie mobila au facut mult mai greu sa intri in legatura cu o persoana reala din call center atunci cand sunai la numarul de telefon de suport. Doar ca atunci puteai merge intr-un showroom si un consultant binevoitor iti vindea pontul: "Pai, sunati la numarul *222 si tastati 25758 si veti intra in legatura cu un operator real din call center". O treaba similara se poate face si cu asistentul virtual al eMAG, dar ca aici nu e cu coduri, ci cu raspunsuri...multe...si nu trebuie sa iti pierzi rabdarea repede :)
Spor la tastat in "Live chat" si sper ca intrebarile tale sa isi gaseasca raspunsurile prin contact cu un operator real din call center sau chiar cu robotelul!
De ce nu mai are numar de telefon call center-ul eMAG
Call center-ul eMAG a fost transferat in mediul online, iar numarul de telefon a disparut. Ai posibilitatea sa iti rezolvi problema doar prin asistent virtual - live chat.
Mai pot lua legatura cu un consultat real pe site-ul eMAG?
Da, in continuare consultatii exista, dar ca iti vor raspunde doar la chat. Insa este mai dificil sa treci de robotul din acest live chat. Iti ofer cateva sfaturi in articol.